Sunday, April 13

Kes käib? Opera vs Firefox

Ma vaatan oma blogi käijate statistikat ja tekib kurbus. Kuidagi selline tunne on et inimesed ainult satuvadki reklaami ohvriks. No see ei ole reklaami süü vaid see on maailma/ühiskonna süü. Okei ma saan aru et inimesed vaikselt saavad aru et internet explorer pole kõige parem variant, aga seda miks inimesed kohe automaatselt arvavad et firefox on just see õige alternatiiv on minu jaoks ulme. Aasta oli 1998 kui mina sattusin sellise asja peale nagu on programm/browser nimega Opera. Ja on möödunud 10 aastat ja järjest rohkem on aru saada et pole kunagi tekkimas ka paremat asja. Ma ei jälgi nende communitit aga ma näen et kuulatakse kõike head mida kasutajat tahavad näha. Kõik mis on revolutionary olnud browserite alal on enne tehtud operaga. tabid? alati olnud operas. Skinnid. JAAA! Kas ma loen oma meile operaga? Jaa! miks? sest see on mugav. Outlook on väga tüütu. 

ok. miks ma kasutan operat ja miks paljud on minu soovitusel ka liikund selle peale ümber?:

Kiire -
Kõige kiirem browser on opera. tõestatud.

Ilus -
Kõik mida sa tahad on võimalik operas. skinne on on palju. ilusad on ka paar neist. Mulle meeldib must skinn(msn ja vista jne kõik on ka mustad ju/xp-s teises arvutis on ka asjad kõik mustad/silver)(pilt ka allpool)

Mugav -
Nuppud on seal kus neid on vaja, mitte seal kus tegijad arvavad et nad peaksid olema. Lingid(need 7 lehte kus ma kogueg käin) on nuppudena täiesti olemas. Otsingud - address bar - see kuhu teie kirjutate google.com, neti.ee, dictionary.com, tomahawk.ee(lähete neti.ee ja otsite sõnaraamatud üles), mininova.net, isohunt.com, piratebay.org, imdb.com jne ja siis kirjutate oma otsingu siis sinna lehele. sinna address bar-i kirjutan mina, g , n , d , t , m , i , p , im . Kui teie teete > new tab > ctrl v > enter teen mina > new tab > ctrl b. Ja samas on minul kõik. KÕIK need võimalused olemas mida teie teete. Ehk ma võin ka mitte mugavalt neid asju teha. aga ma ei PEA neid tegema. See on see mugavus millest räägin. Ah ja, meelde tuli ka asi midam ma ei kasuta, speed dial > samuti ei pea bookmarkse kurnama. Mugavam veel vb kui need linginupud. Mul mitu sõpra kasutavad. Uus korterikaaslane leidis ka et see kasulik.

Noh ma olen purjus praegu. Laupäeva õhtu ikkagi ja ma olen klubisse minemas. Aga... inimesed kes oskavad vähekenegi arvutit kasutada, peaksid rahul olema millegagi mis on natukene parem ainult kui on seda kõige hullem programm(ie). Saan aru naistest ja inimestest kes ei oska arvuteid kasutada aga kes vabandab välja kõik teised?

Ok ma panen nüüd yhe pildi sellest milline näeb mu opera välja mu koduarvutis mingi aasta tagasi. ja üks pilt ka kuda mu läpakas ta välja näeb praegu. Ärge pange tähele et mis lehed lathti on.



3 comments:

Ray D. Noper said...

Neh, olude sunnil kasutan Firefoxi, näiteks, sest Opera viimased versioonid ei ole stabiilsed... Enamus mainit asju, saab, muide kenasti FF-l ka käima, paar extensionit ainult lisada, aga mis puudu on (ja väga puudu seejuures) on see mainitud otsingumootorite kasutamine otse addressbarilt...

Merike said...

Vale. Ka Firefox võimaldab selliseid lühikesi aadressiriba otsinguid: http://www.youtube.com/watch?v=1aJob-H6xRs Ega Operale vist selliseid lisasid nagu Web Developer Toolbar ja Firebug pole? Või eksin?

CD7 said...

Ma unustasin jah rääkida toolbarsidest ja panelsitest:

Kus on ka igast web developer asjad olemas. Ah ja widgetid ka. Ma juba tegelt kirjutasin aga tekst kadus ära mingi vale nupu vajutuse pärast. Tavaliselt ma vajutaksin lihtsalt back, sest opera cache-ib kirjutatud teksti eelmises aknas ära aga ju siis need bloggeri aknad on millegipoolest erinevad, ehk nende auto save on mingi põhjuse pärast blogimisse tehtud. See cache aga on mind päästnud väga paljudel kordadel.

Igastahes tagasi räägitud jutu juurde. Uurige neid:
http://widgets.opera.com/

http://my.opera.com/community/customize/panel/

Aga mida ma tahtsin veel kommentaatoritele öelda: 1.Tore et teil ka custom searchid olemas. Väga mugav. 2. Antud feature-id on kõik enne operas ära tehtud? 3. Kõik opera customization on tehtud lihtsaks - paar klikki ja on uus skin, paar klikki ja on vajalik panel, paar klikki ja on kõik olemas. Ei pea minema opera kodulehele et midagi leida, FF-iga on seal natuke teine lugu. Kõik on kuidagi lihtsamaks tehtud = Kasutajamugavus on ikka teine.